Chase the dream, not the challange! ;D <3

fredag 3. april 2009

I fake a smile so won't see...

.

Jess men då va da jo påskeferie då ! Herregud da va litt graitt å ha enkli ;D Stresseveka på skulen, har fean vå nåke haaaila veko jo....
- Mandag: mattetentamen.
- Tysdag: samfunnsfagprøve.
- Onsdag: Scooter.. (eg suugeeeh !)
- Torsdag: RLE foredrag (fekk 5)
- Idag: Gym so natfag foredrag me Evelyn å Andrea (fekk 5) so Samfunnsfag foredrag ( Smilefjes :P)

Åsso kantino haila veko.. (;

Menmen. Idag har me vell enkli ikkje hatt so mange tima. Me hadde gym so samfunsfag foredrag å naturfag foredrag. Funkah enkli. Menmen. Va jo i kantino åg... Vatt KLISSVÅT av at Tony å Øystein spruta DRITMASSE vatten på meg ! Takk fø den lissm. Ikkje gott kan eg lova ! Fuck that. Menmen eg kom no øve da so.... :S

So kom eg haim å jett ka eg har jort på då? Nettopp INGENTING! Eg har faktisk ete poppcorn ;D Takk Kai :) Har fan ikkje ain gong gidda eta. Har jo ikkje matlyst ! :S Ikkje bra . Jaja . Tone eg LOVA at du kjem te å få fail ! Da MÅ du, elle so dør eg. U know what I'm talking about !


Men no ska eg sjå på film so me snakkas sainare folks :)
Hannah.
Bannana. :)

3 kommentarer:

  1. hehe litt av ei veka ja"!! fyyy flate. noke kvar dag, men veko har gått skamfort!!!!!! lure på om påskeferien går lika fort... hmrf... venta å sjå hehe.. til den e øve xp,,og då vurdera...hahahaha

    og du var flink på scooter. til at da var 1 .gongen: !! PROUD. u know.

    ka film du skal sjÅ? eg spurte men du hadde logga av msn då... =/
    xoxo

    SvarSlett
  2. forresten, i går so fekk ask og kai kindermaxi sjokolade av meg, ask kalte meg " jadda, ho er snill ,ho går i klassen min". etelerana sånt. hahaha .

    detta måtte eg sei . haha

    SvarSlett
  3. Jepps :) Men da va jo ai kjekk veka sånn sett då ^^ ;) Off ja . Eg glede meg litt te i sommar, litt ikkje . Lure på kossen da vette eg !

    Njaa eg ekje eni, men da e jo meg sodåso ! xD Hmm yeasss I know :D <33

    Eg såg "Marley and me" . Kjeempesjønn va an:D <33 Eg satt fan å grai på slutten :S

    Haha sopassa ;) Men da va jo snillt av deg då^^ :) Men du e jo allti snill so ;D

    Yeasss då. Kos da ^^

    Love you love <3

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!