Chase the dream, not the challange! ;D <3

lørdag 4. april 2009

The whole world is sleeping now ! :S

No e alle supertrøtte virke da som. Jaa alle søve rett å slett..., men ikkje eg så :) Eg e lys våken, men da e vell enkli ikkje nåke nytt ;P Menmen. Sitte no her å ser på The Voice. Jessdå. Akon ft Colby O'Donis :D Funfun^^ Eg tvila på at eg kjem te å sova so masse i natt, men samma da lissm. (; Hmm eg jette at den sangen haite BEAUTIFUL. ;P No kom nett Happy Birthday me Flippside. Når eg høre den tenke eg på mamma. Ho grine når ho høre den :S Jaja sikkert masse unødvendi fakta so enkli ikkje e nåke intressant.. Eg e faktisk svolten viss da va nåken so lurte, men da va da då sikkert ikkje. :P Intresant detta jaa (A)

Idag våkna eg faktisk tili. Sånn 8 tie =) Eg e sooo flink, itte min egen maining då i alle fall. Hallo eg sto opp i 8 tie på ain fridag. Men da jere eg jo litt ofta då;) Menmen..., eg va ute me Kai ai stond.... Han skulle lissm læra meg å spela voleyball. Håplaust i mitt fall, å da vait jo alle so har sett meg spela :S Mene går jo an å prøva då... Lykke te ! Eg å Tone bestemte at me sku jera nåke idag, men før eg fekk lov å raisa måtte eg jobba litt haima. Elle kanskje litt masse. Beronde på kossen du ser på da då. Eg måtte pakka 14 å ain hall vesekka fulle før eg fekk inn å dusja :S BAAALEE ! Menmen. So fekk eg liiitt dårli ti når eg sku te bussen so eg måtte springa ne ALLE bakane ! :( (spreke meg:S) Å till å me då va da nett so vitt eg rakk bussen :S Eg rakk han jo so då va da vell ganske grait :) Men da va so sjukt VARMT idag. Hadde enkli lyst å bada, men eg glømte badekle so då vatt ikkje da nåke av ;S Men eg fekk i alle fall i meg is då:)

Når eg kom te Tone låg ho å sov i ain stol TRØTTE LILLE JENTO ! Eg lurte litt på om eg sku hella vatten på ho fø å vekka ho elle nåke anna lika "slemt" . Te slutt vatt da berre te at eg sparka ho i foten. Herregud. Ho va jo hailt rau i augene, hadde visst ikkje sove den natte... Nett so da jere nåke ;P Eg å Tone va ute å "spelte" Volleyball litt. Va vell ikkje spesielt imponerande, men da va jo moro so då skite me i resten. Litt sainare jekk me bortøve te Kiwi fø å møta Andrea, å kjøpa is. Før me jekk bort på banen te Anne å Ingrid. Litt itte da kom Marte åg. Me satt der ganske lenge før Anne å Ingrid stakk. Me jekk me dai bort te Kiwi, å der møtte me Hege å Tina :) Sto å snakka leenge. Om trafikkreglane å masse anna kødd. Fun va da i alle fall ^^ ;)

Me stakk bort igjen på banen itte ai stond. Då va da nesten ingen der. Me gidda vell ikkje ve der so lenge. Da vatt jo svinkallt... Elle so e da berre eg so ikkje tåle so masse ?? ;O Mene Marte stakk te Elise å me jekk nett opp te Andrea å fann Singstar å peng. So jekk me ner te Kiwi å snopa før me satt på me pappen te Tone haim te Tone. Me sang Singstar ai stond før Tone vatt so trøtt at ho sovna på sofaen. Når ho "våkna igjen jekk ho å la seg. Jaja.

No sitte eg her å e svolten å snakka me litt folk på msn. Lure litt på kor masse søvn da vette på meg i natt men da kan ve da samma. :P No gidda ikkje eg skriva mair so eg ser ka andre folk har tatt seg ti te å skriva ;D

xoxo
HOE ;D

Hannah <3 Tone :D

Love you girl (: Friends 4 evah!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!