Chase the dream, not the challange! ;D <3

lørdag 4. april 2009

The beat of my heart

Never say "I love you"
if you don't really care.
Never talk about feelings
if they aren't really there.
Never hold my hand
if you're gonna break my heart.
Never say you're going to...
if you don't plan to start.
Never look into my eyes
if everything you do is lie.
Never say hi
if you mean goodbye.
If you really mean forever
then say you will try.
Never say forever
'cause forever makes me cry.
.
.
.
Okeei eg har liiitt fritis. Men da va jo fint dikt ;D Hmm eg har komme fram te at familien min e rar. Kanskje ikkje so lurt å sai koffø, men eg e øvebevist om at dai e da ! "/ All I can hear is the beat of my heart, everything else is silent . Maybe that's the way it's supposed to be, maybe not. Who know's.., or cares ! (:
Eg ekje trøt.., Shieet lissm.
See ya'll l8er :)
Hannah .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!