Chase the dream, not the challange! ;D <3

fredag 17. april 2009

I just wanna be happy !!

Hejhopp allihopa ;)

Jeess no sitte då eg å kjede meg på romme mitt. Ikkje soo fun. :S Men eh drit i . Har folk å snakka me på msn so eg klare meg allti ^^ xD . Idag har faktisk vert VARM. :) Kan bli ain bra sommar detta ! <3 Nett no sitte eg faktisk å høre på NRJ.se :) Eg har seriøst slutta me norsk radio.. ;) Menmen. E kansksje lika grait da.., møkje bedre musikk på Svenneradioen min (A) :D

Jeje. Idag har eg hatt to "serriøse" tima, resten har eg vert ute å kjørt scooter. Jaja funkaah da . Ingen so e dau so.., Eg e *Stolt* ;D Men kondisen min derrimot e da litt verre me. Asso han ekje GALE men han ekje BRA heller. Eh hadde gym i fyste timen, eg lova at da saugh. Springa to lyktestolpa, gå ain tebake åso springa to nye å ain tebake hailt te me kom te toppen. OMG ! Men eg e litt stolt av meg sjøl, sio eg faktisk ikkje joksa ELLER jekk . Sodaso :D :)

So hadde me Norsk. Off e so kjipt me VILDANDEN av Ibsen :S Sku berre visst ass . :( Men da må vell lesas so eh . Kunne vert verre då. So va da mat, å da stakk Andrea å eg ne på butikken. Kom opp igjen me is. Eg angre litt på at eg hadde boksa so ikkje jekk å bretta opp, va sick varmt ! SUMMERTIME <33


Når eg kom haim igjen idag so satt eg haima å kjeda meg. Måtte laga middag. Ne i kjellaren å laita ette nåke so improvisera . Ass eg har vert litt flink idag. Pluss at eg har klart å planlegga ka eg ska jera i måro. (; Haha ska faktisk opp tili so me snakkas.


xoxo

Little miss Lonely...

Hannah loves her friends 4ever. <33
All I am asking for is happyness, how hard can it be? What have I done to deserve this ? If I knew, I could try to change it. So tell me now, make my day, make my life, make me HAPPY . <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!