Chase the dream, not the challange! ;D <3

lørdag 11. april 2009

Go crazy. Don't think, just act !

Jeje eg ska innrømma at eg faktisk trudde da kom te å bli verre enn da vatt i Fusa. Va faktisk ganske fun (; haha so fail kan eg ta. Eg lura litt på om da kanskje e føda eg ikkje va sikker på ka eg sku føventa.. Hmm lika å veta sånt eg. Men yessdå eg har i alle fall hatt da kjekt :) Da e vell da so telle. ? (: Jaja men eg har savna folkene mine litt !! :D Gla i deko <3

Eg har komme fram te at eg kanskje e ain sånn person so lika å veta ka so skjem, å da jore eg då ikkje når eg sku te Fusa. Skummelt u know. Menmen. No ska eg slutta tenka å berre leva. Høyres kanskje litt domt ut men da ska visst kanskje virka. Eg trur eg tenke for masse. Da e jo ikkje ka eg ve ... Eg får uansett aldri da so eg drømme om eg øvetenke alt ! Da SUGE !!

Jessdå men eg va jo faktisk berre i Fusa i 2 daga. Elle ai natt elle kossen me ska føklara da. Eg tenkte eg kunne skriva om ka me jore imåro elle nåke sånn når eg kjeme haim. Føda då har eg bilde :D Bilde e FUN ;D Hah har sjukt masse bilde å filma frå desse to dagane.. Damn ass. :)

Idag va eg haima å rydda litt å sånn føda me får besøk frå danmark idag, men då ekje lille meg haima. Eg e hos Nora :) Haha rakk ikkje ain gång sai hai, berre vinka føda eg hadde so dårli ti te bussen :S Just so mee. :P Menmen ka ska eg jera me da ? Hmm ... So møtte eg Evelyn å Anne :) Me stakk fyst bort på Kiwi å snopa litt. So sku me bort på Kvammalan men Anne drog ut tie... Ape ! Haha men da va jo litt morsomt då.. Har ikkje tenkt å beskriva ka me jore å sånn. Hah heldi no Anne xD Jao . Tone kom åg bort, Andrea den Minigrisen "gidda" ikkje. Jaja kosa deg me pinnakjøtte ditt du xP Kvammalan va enkli ikkje so kjekt, hadde i alle fall ALDRI gidda da. Sitta der framfø datan i 3 Daga. ;O

So i hall 7 tie tok eg bussen te NHS. Sku jo te Nora :D På bussen va da ganske fullt so eg havna nesten hailt bak. Å der satt da tre duda uten sko. Da STINKA fotsvette!! ÆSJ! Menmen. Hos Nora laga me taco. So satte ho seg å skraiv brev mens eg satte meg framfø datan. Tok litt pause fø å sjå påskekrimmen. Ohyes. No sitte me då her igjen, å eg har INGENTING kjekt å snakka om. Sodaso. :)

Can I get a minute and a couple of seconds of your time? It's all I can ask for .




GO PÅSKE <33>
xx Hannah :) xx

3 kommentarer:

  1. Fjoo!, detalja lika me ikkje :P

    SvarSlett
  2. Bra du hadde da kjekt i Fusa då :)

    Domt du ikkje fekk snakka me besøke dekans frå Danmark då.. men kor lenge ska dei vera hos deko?

    <3

    SvarSlett
  3. ANNE: Jooo da jere me ! Å DU RØØØDMAA !! Ikkje sai at du ikkje jore da fø da jore du !! ;O

    EVELYN: Jaajaa sikkert da.. :S ;P
    Eh eg drite i da ^^ Dai va der i 2 daga. Stakk litt itte at eg kom haim igjen

    Gla i begge to <33 :D

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!