Chase the dream, not the challange! ;D <3

mandag 30. mars 2009

I still believe (:

Hey hoe (;

Idag har da då vert mattetentamen på skulen. Suge då men da jekk vell grait nok. Eg va ferdi i 11 tie . :) Då hadde alerede Andrea å Evelyn gått. Andrea e nesten allti den fyste so går so eg vatt IKKJE øveraska ! ;D Good 2 u girl <3>

Mamma bestemte då at eg sku laga fiskegratteng idag so. Hmm ho vatt i alle fall gla :P Menmen. Når me kom haim satte eg meg nere å jore ikkje so masse kjeda meg litt...., men da e vell nett sånn so da plaie å ve her ute i ingenmansland:/ Jaja. Får vell sjå på da . Må fiksa sånn at da e mair å jera her ain elle anna dag ;D Klarte i alle fall å laga middag då ^^ (A) Bedre enn ingenting ska eg sai deg ;) Jaja. Har vert ain ganske chill dag sånn sett, men denna veko e enkli stress. Masse prøva å shiet. :S So e da.

* 'Cause I still believe in desteny, That you and I were ment to be. I still wish on the stars as they fall from above. 'Cause I still believe, believe in love.* <33 (:

xoxo
Dampbarnet :) <3

(GAMMALT BILDE ;O)

2 kommentarer:

  1. hahaha ka skal da bety `??:O eg går berre fyst for at eg forstår ikkje dritten og gjer opp og vil ut av klasserommet ASAP.

    good 2 u girl ?:P hihi

    xoxo

    love u girl

    SvarSlett
  2. Haha. Eg mainte vell motsatt då men, at du va so flink at du vatt ferdi fyst ^^ :)

    Sku ve 4 men eg bomma vist på knappen .. Skit the same lissm :D

    Love you 2 homie <33

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!