Chase the dream, not the challange! ;D <3

torsdag 23. april 2009

Jentekomferanse :S

Idag har eg då vert på jentekomeferanse me haile 9-10 i kvam. Seff hadde dai komferansen i Strandebarm so me måtte ta bussen i ca 45 minutta. Jaja saie eg berre. Detta va nåke av da kjedliaste eg har våme på på leeenge ! Herregud. Gutane i klassen å sånn va å bowla å sånn.., so masse kjekkare, sjøl om eg suugeeh te å bowla ! ;O Fean satt berre inne å hørte på at masse folk snakka. Va ikkje so kjekt so lærarane sku ha da te. Ikkje i da haila faktisk!! So ilt i håve hadde eg ittepå.

Vellvell. Itte att me hadde vert der te klokko va hall 14.30 stakk Tone, Andrea å eg bort på Essoen å kjøpte softis. Faitmannsmat.., men da va varmt ute soo. La gå ^^ Mamma å pappa kom å henta meg der åso stakk me haim. Eg satte meg framfø datan me ain gång. Måtte skriva norskstil. So no e eg ferdi :D Nett levert an å graie. Flinke meg. Men eg vaitkje om stilen vatt soo bra. Eg e faktisk ganske fønøgd, men alikavell. :P



xoxo Hoe (;

Let's just wait and see what happenes. <33


PLUGGIS!!
Eg har tenkt å bli ferdi me masse lekse i helge :D

2 kommentarer:

  1. jentekonferansen var ZZZZZzzzzzzz men men ... isen ettepå va god då, so it kinda made up for it all u know!;P

    SvarSlett
  2. Jaah e litt eni me deg der ^^ :D

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!