Chase the dream, not the challange! ;D <3

tirsdag 28. april 2009

Make my day <3 :D

Idag har Ingrid å eg vert SUPERDUPERKJEMPEFLINKE ;D Me kjem te å aiga <3 Ehhe ja håpe jere me ;) Hehe, me skraiv haile skuespele vårt, pluss at ette at me hadde øvd litt tok me tie. Me klarte da flott. Strålande kjem da te å gå ;D I måro e da prøveeksamen, so e me ferdi me da stresse.. We like!(: Itte at eg å Ingrid hadde jobba hailt serriøst lenge, stakk eg opp te Øystein å hjelpte han litt. Føda eg e soo snill ;) Ehhe ;O Kom fram te at Lars-Andre å Øystein ikkje e den beste kombinasjonen. Pluss at Lars synge driitfint ;O Elle eg maine.... :P



Når eg satt på bussen va da nåken svenske dame der. Får meg te å tenka tebake på kossen da va . Savne sai sick ! Men eg e åg supergla fø at eg e haima me dai fantastiske vennane mine. (Nåken so ikkje e soo eg ikkje e so gla i men so e da... :/) Kjeempeglaideko <3 :D Menmen, dai damene frå sverige vatt visst nervøse av den smale vaien vår ;O Fatte enkli da :) Kom nett på at ikkje denna helge, men neste raise mamma, pappa å Kai. Å då e dau vekke i 14 daga elle nåke sånn ;D DIGG. Eg ska kosa meg.... Lett, alaina sleppe alt mase ;D Kan berre bli bra ! (;



xoxo Hannah. (;





I hate being on my own, and everyone can see that, I really fell, and I'm going through hell. Thinking about you with somebody else. Somebody want's you. Somebody needs you. Somebody dreams about you every single night. Somebody can't breath. Without you it's lonely. Somebody hopes that someday you will see, that somebody's me. <3

2 kommentarer:

  1. "somebody want's you. Somebody needs you. Somebody dreams about you every single night. Somebody can't breath. Without you it's lonely. Somebody hopes that someday you will see, that somebody's me" --- true. den sangen e fin !!:)

    xoxo

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!