Chase the dream, not the challange! ;D <3

mandag 27. april 2009

Nothing else I can say.

Nåke e fail! Eg berre vait da. Men ka. Hmm...., Ekje hailt sikker eg.... Må ve romvesen. Ja me skylle på romvesenene ! Da e dai so har jort sånn at bokso mi vette for stor te meg, sånn at eg nesten miste an, samtidi so eg vette større. Fø ellers so går ikkje da an ! ;O haha jess då e da bestemt, da e romvesen på Fykse ;D Ahha (;

(detta e då ikkje seriøst.., fø dai so ikkje fatte da. :P)
Xoxo Hiinaa
Fø dai so lure so slutta brann kampen 2-0 te brann. Eg e so godt informert ass (; *respect*


Eg har da ikkje lett ass. . .

2 kommentarer:

  1. your sick, med da der romvesen greio . hah:P

    du , eg , folk rundt oss i norge , og ellers i verden, har da ikkje alltid lett..

    men da kjem ein dag.. du får ein følelse i kroppen ,. at du og e lykkelig ! og ingenting kan ødelegga den lykken!;)

    SvarSlett
  2. Jaja va jo berre KØDD !! :O xD Eg lika da <3

    Naai eg e klar øve da. ! "/...

    Hm håpe da . Nai men eg har mange lykkelie sugeblikk asso . Eg har deko <33

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!