Chase the dream, not the challange! ;D <3

onsdag 8. april 2009

Just let me be happy !

Herregud. Grait da kan ve eg ikkje har spesielt lyst te Fusa men alikavell, de trenge vell ikkje utsetta da so jææævli ?? Hallo. Eg har faktisk anna eg kunne ha jort. Detta her e jo berre sug ! Fyst so ska me raisa i 3 tie. Soo sku me visst raisa i hall 7 tie. Å no ska me ikkje raisa i da haila idag! E da muli? Sjerp deko lissm. Da e jo ikkje rart eg vette litt irritert på folkene mine nooo ?? ;O Off Fykse suge sopass at ALT e bedre enn da ! Sorry ass ikkje negativt maint sånn men da ekje spess sosialt her ute "/
Men me snakkas no hakje eg mair å klaga på fø øyeblikke.

Peace out <33

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!