Chase the dream, not the challange! ;D <3

onsdag 8. april 2009

Smile biatch! Make them think you are happy.

Ja no e da då ai stond sia eg blogga. Kan ha nåke å jera me at Kai klikka internett. DUST! Får gå so da går.., jaja på mandag hadde då KAI bursdag. Vatt faktisk FJORTIZZ ;D Kjem te å få høyra da ai stond.., men han får ikkje plassen MIN so Don't worry people ;P <3



Jaja igår va eg me Andrea ;D Ho sa at ho va ferdi på jobb i 3 hall 4 tie. Men eg kom då å jett kem so satt å venta på ho i 2 TIMA då ?? Jaa eg! Eg satt fean å tegna på alle serviettane dairans. Neste gång tar eg me meg blokk å skriva i ! Suresure. Hadde fun me i alle fall når ho va ferdi ;D Me sang singstar i to tima elle nåke maina eg.. :P Jeje
Idag so har eg vert nere å pakka ve. Kan føsikkra deko om at da IKKJE e mitt kall her i live.. Nai fø da e å bli flyvertinna so lese inn lydbøke på flyene :D xP haha :)
"What do I look like? Thewizard of Oz? You need a brain? You need a heart? Go ahead. Take mine. Take everything I have."
Jau men idag stikke me te Fusa. Ejke hailt sikker på om eg har soo lyst menmen. Da får gå so da går so går. Ska sjå om eg får ti te bloggen min mens eg e der. Viss ikkje so snakkas me på fredag elle nåke sånn. Well I'm gonna miss ya'll !! <33>
xoxo
Little miss Banana ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!