Chase the dream, not the challange! ;D <3

onsdag 22. april 2009

Fuck the world, and hope to die.

No e da lenge sia eg har skreve. Haila helge har eg jobba, jobba, jobba. Elle mest på lørdag då.

LØRDAG

Då va eg opp te Soldal allerede klokko 9 på morronen. ^^ Grunnen te da va at Mamma å Kai å dai sku på sånn vollball skit åso sku dai ve der ute i hall 10 tie.... Går ut øve meg da. :P "/ Jepp då sto Kjersti å gav alle frukost. So eg møkka te Sy, Sanja, Ross, Emil å Siren mens dai sto å åt. So når eg va ferdi tok eg ut alle hestane.., utenom Syrilla. Eg stakk ut me ho. Va vell ute å rai i 2 tima ca. Va fun..., men eg fekk litt ilt sia eg rai barback igjen . :D Når eg kom igjen te stallen slapp eg ut Sy te dai andre. So nøkka eg litt te før eg sykkla ne te Fykse. Når eg kom haim åt eg litt åso stakk eg å pappen ne å pakka ve i masse påsa. DA Sugeeh ! Me va der frå ca 2 te 5. Jeje. Når me kom haim laga eg brownies, å pizzadaig. Sånn i 6 tie stakk eg ut å bjynnte på nåke kødd so pappen ville eg sku gjera fø HFS. :S Får no peng fø da so då går da sikkert bra. I 7 tie kom mamma å Kai haim, so då måtte eg inn å laga pizzane ferdi. Me åt i sånn 8-8.30 tie. Huff å huff. Detta vatt ain laang dag!





Hannah <333 Syrilla:D








SØNDAG

Denna dagen va litt "slappare" enn lørdag, men da e jo berre bra :D Eg va ikkje opp te Soldal, eg va ikkje ne å pakka ve i påsa, eg laga ikkje middag eller kaka, men eg VA ute å pussa på dai dritane te pappen. Eg vatt faktisk nesten hailt ferdi å skrapa alle. Å sio da va so fint vêr satt eg ute i bikini, å fekk litt farge. :D Wiiieee . I år ska eg ikkje ve superduperkjempekvit ass. :) I alle fall. Åso kom dai derre rosa fjer folkene. Jaja...
MANDAG
Tell my why I don't like mondays. Har enkli ikkje so masse imot mandaga, men denna va laang. Skulen hailt grai lissm. Jekk fort nok. So kom eg haim å bjynte å sy på KOHen min. Syr ain kjole om te prinsessekjole, føda eg trengte da te Tirsdag.... For nåke sliit ! Satt oppe te hall 2 å berre sydde. So vatt da litt ti te lesing åso sovna lille meg. (; Eg å mamma fekk i alle fall verdens latterkrampe. Øvetrøtte å sure delux ! Pluss at eg måtte baka kaka so me sku ha te tirsdagen...
TIRSDAG
Idag va da ain hailt vanli dag på skulen .. trur eg. :S ;) Ekje hailt me lissm. Jeje . Itte at eg hadde vert på skulen jekk me haim te Tone. Fean ass, eg va so svimmel. Oh fuck tenkte eg, men ikkje faen om eg sette meg på ain sykkel å velte ikkje berre megsjøl, men nåken andre åg !! Jeje kom no haim te Tone å me satte oss fø å sjå på ain gammal episode av One tree hill, å ain nyare episode av Home & Away. Da va e gå Tone so hadde mat idag, so ho baka muffins :D Når me va ferdi å hadde ete litt stakk me opp på ledarkurse. Sku ve der kvart på 6 sio me måtte øva te skuespele vårt. :S ;) Haha jekk fint da ^^ . Eg e so flink te å dramatisera. ;O (A) Skraik å kasta meg på bakken når eg fekk veta at eg sku offras te dragen, men hallo kossen trur du du hadde reagert viss nåken sa da te deg? Sant der ser du:) Me fekk veta at Hege hadde bursdag, so når me sku sai at da va me so hadde laga maten å sånn (me drait oss ut skikkeli. Tone spelte gitar å eg snakka... :S ;D Men eg syns da va morsomt so då funkaah da xD) sang me te ho.
ONSDAG
I går va eg haima å jore ain del lekse. Bjynte på stilen min, men eg har ain go del igjen. :S Å den ska ve inne på fredag. Eh skit i eg klara da. Herregud eg e komme fram te at Kai e ain skikkeli liten bortskjemt drittonge. Ikkje vits i å krangla me meg om da, eg helle på da uansett.
Jaja detta kan bli ain interesant stil ;P Haha .
I trusted you, I still do. I'd do anything for you <33>
TORSDAG (morgonen)
Idag ska alle jentene i 9-10 klass i kvam te Strandebarm på nåke komferansegraie. Gutane ska ve på skulen, men dai ska bowla å sånn so eh! Håpa detta vette litt kjekt då. Men no trur eg faktisk at eg ska stikka so me snakkas litt sainare.
xoxo Hannah .
Take every day and make it your best. Live every day like it was your last, and you won't regrett a thing . :D <33

2 kommentarer:

  1. Ein dag må eg få veme til soldal og ta bilde :P hehe

    i don´t like mondays - boomtown rats! yeah.. veit u grunnen te koffor den sangen e laga ?;):S.

    morsomt da du srkeiv om konferansen her på slutten; "Håpa detta vette litt kjekt dÅ"....lol lol.. kem visste kordan da blei :P ..vel dei folkene frå sanitetslaget HAHAHAHA.


    XOXOOX A

    SvarSlett
  2. Ja da ska du. Eg må opp haile helge føda Kjersti jobbe kan jo veme søndag elle nåke ? ;D

    Ja den e bra. Seff . Du har sakt da, å so saie dai da på radio kvar gång dai spela an...

    Haha jeje. Nja men vakje soo kjekt. Men hallo ofta ikkje so kjekt på sånne ting. ;P

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!