Chase the dream, not the challange! ;D <3

fredag 24. april 2009

I can do it. Watch me now. <3

Idag føle eg at eg på ain måte har jort veeeldi lite på skulen . Hmm jaja. I norsken hm.. not so much. Men me leste i alle fall opp fortsettelsen på "Vildanden" av Henrik Ibsen. Alle, spess Andrea vatt øveraska når eg las på svensk..., Da va morsomt ;D Thihi... So hadde me naturfag. Eg å Ingrid stakk ut litt av timen, men eg fekk faktisk jort nåke, so da e jo ait framskritt. :P So stakk eg å Jeanett ne å eg fyllte på kontantkorte, so no kan eg svara :D Lykke ! I KOH'en hadde eg blitt nesten ferdi me kjolen min so eg får jera ferdi haima. Då vatt da te at eg stakk ne i Bygde me Andrea å åt is. Fy å fy, ikkje bra. Menmen eg såg nett filmen vår UGLY HANNAH fyst.(; Ikkje soo gale då ^^. So stakk eg opp igjen på skulen å va der siste 45 minuttene før bussen jekk.

Når eg kom haim pussa eg nåke skit fø pappen. Eg tjene på da men iaf. Jekk ront i bikini å vette liitt brunare. Ikkje masse sio eg lissm ikkje vette so brun, men da e allti nåke :D So åt me skikkeli usunn mat idag. Lasagne. Gott men mettande. :P

Pusshejs Hannah .

You better learn how to treat ut right. Cause once a good girl goes bad. We gone forever.

Don't you dare tell me I'm at the end of the line Cause this girl's not gonna take it this time I'm not just another pretty face Gonna change the way the world thinks one of these days

(Elin Lanto - I can do it (watch me now))


Chase the dream, not the competition ! :D <33



No har Hannah ansvar for Syrilla i 10 dagar :D <33 Lovely (;

2 kommentarer:

  1. åå so koslig med syrilla =D . fint bilde og!!;)

    ugly hannah var so som so..hehe.. og lasagne e gooodt!! med salat til!=D. og is e fy fy men men. og han der weirdoen som gjekk bort te meg og deg å begynte å snakka om noke då? hahaha SICKOOO PEEPS.

    DER E DEN SANGEN DU snakte om ja.. den må eg høra!!!;) og lasta ned i grunn hihi:)

    <333
    xoxo

    SvarSlett
  2. Yeah. My little cutiepie :D <33

    Jaa funka da. Gala å haile driten . Off. Vedde på at eg kjem te å få komentara på da ! ;S Ja eg ete ikkje lasagne uten salat. Vette lixm for masse ! :P JAA eg va sikker på at du kjente han å du at eg kjente han. OMG saie berre eg !

    Haha Elin Lanto e bra :D (A) Eg ahr faktisk autografen hennas, har sett ho live :P (;

    <333 Love you :D

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!