Chase the dream, not the challange! ;D <3

onsdag 8. april 2009

Stranger.

Hejhej alla glada barn :D

No har eg nett sett Forgetting Sarah Marshall. Den e faktisk kjempebra sånn enkli ;) So søt <33 Han e kanskje ikkje so vanskeli å føstå elle nåke men eg likte i alle fall filmen. Kirsten Bell e jo bra skuespelar so filmen vatt i alle fall bra då, sjøl om ho på ain måte spele "den slemme" i denna filmen. Eg anbefale dan i alle fall.., men da e jo då ain Chick flick so what do I know lissm (;


I really miss the friendship we had. Sorry I blew it all, but you've become a stranger. You cut me so deep. I don't ever think I'll manage to forget that. I just wish it had never happened, and that we could still be happy together.., as friends, that's all I want!

Pusshejs

Hannah :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!