Chase the dream, not the challange! ;D <3

lørdag 28. mars 2009

Wake up call!

Idag har eg vert veeldi flink faktisk ;D Eg sto opp FØR 8, å åt frokost å tok oppvasken. Vatt faktisk vekt av sole ;) Nais da . Pappen vatt i alle fall øveraska når eg va oppe so tili. xD Draiv å dilla ront haima ai stond....



So jekk eg frå Bjørke te Soldal. Tok ca 1 time. *Stolt* :D Eg jekk haimaifrå i sånn 10 tie å va framme litt øve 11. Flink eg ser du^^ Når eg va komme opp stakk eg ut på Syrilla ;D Nais da der ass . Trimm e da åg, å da e nåke me trenge... Elle eg i alle fall. Menmen . So slapp eg ut alle hestane, før eg møkka i 7 1/2 boksa. Va halvais i dan aine so kom mor te Anja å jore da ferdi ;D Kos da . Når eg va ferdi va eg i vertfall tyst å svolten so eg bjynte å gå haim øve so sku mamma å sai henta meg på vaien. Kom hailt te brue eg før dai kom tebake ! ;O Jaja. Trimm har eg fått idag :) Va du klar øve at når du går tar du vekk fett mens når du springe/jogge so bygge du muskla ? Sant e da !



Menmen so hadde eg å Tone bestemt at eg sku sova hos ho so mamma kjørde meg ut der itte at me hadde ete. (; Tone satt å øvde på songane ho ska synga idag på pubben. DA må de få me deko ! Domt at eg ikkje får sjå på ho, da e berre folk øve 18 :S Menmen håpe ho klare seg. Da e der ho e no soo =) Menmen Andrea å Evelyn va her ai stond. DAMP ;D


Kjede meg so masse at da kan ve eg finne ut at eg vil blogga ain gong te ikvell men da ser me jo ^^

See ya'll;)
Hannah Banana.

2 kommentarer:

  1. Menmen ka meine du med damp på slutten? haha:P

    "Andrea å Evelyn va her ai stond. DAMP ;D"

    du e so flink som går frå bjørke til soldaL !!:D proud*. eg måtte iallefall hatt musikk med meg:P

    klar for matte tentamen i måro?:S
    håpe du har hatt ein kjekk "dag på jobb;)
    xoxo andrea-

    SvarSlett
  2. Jaadu no kan du lura ;D Men asso da betyr vell hyper på ain måte på Svensk ^^ men eeenkli so e da ain sjukdom nett som cp berre at da vette brukt som hyper :)

    Yess men ipoden min va litt dau so då jekk me alaina uten musikk då :S ;P Bra da :)

    Njaa. Eg får ta da so da kjeme^^
    Hmm va vell kos da . Stress menmen (;

    Pusspuss Hannah

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!