Chase the dream, not the challange! ;D <3

søndag 15. mars 2009

Frisk ? :D

Sry fø att eg har vert so dårli på å blogga.., pluss lesa bloggane dekans ! Suge. Kjem ikkje te å sje nett no... meen snart ;D Ahha ville berre informera om at eg e nesten frisk no. SKA på skulen i måro :D Nais ! Ahha okei ikkje skulen so e nais, men folkene der:) Har savna deko sjukt masse. Fyst Sverige ai veka so sjuk neste. 2 veke uten deko e litt lenge :( Men no ska eg i alle fall snakka me deko igjen so eg skakje klaga :D Okei men då stakk me.

xoxo
Hannah xD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!