Chase the dream, not the challange! ;D <3

torsdag 26. mars 2009

Skulen...

No sitte eg på skulen i gangen me Tone, Andrea å Ingrid. Haha eg må vell snart jera nåke eg ikkje har so veldi lyst å jera.. Menmen da må no jerast so. Glede meg ^^ Haha eg ska i vertfall veme Ingrid i eksamensgruppa ;D Haha men da e da so ikkje e so kjekt. Eg må sai te ain viss person at eg ikkje kan veme den. Da e litt domt men den personen e liksom ikkje her so veldi ofta :S Jaja får no håpa da går fint.

Haha Menmen kjekt i gangen her ;) Haha. Ingrid å Andrea ska visst bu i ai gråtta på Fykse når dai vette større ;D Morro. Jaja.... Ekje hailt goe i håve asso ;) No kom nett Gro å bjynnte å rydda vekk skoene te alle folkene ^^ ;D Haha

Snakkas

2 kommentarer:

  1. hehe digge da at du skrive som du gjer, for eg huske da so godt den og dn samtalen og øyeblikket den dagen hohoho:P spess da med grotto og gro og skoene:P .

    gjekk fint da med å sei da til den visse personen, men eg som domte meg ut da øyeblikket u know haha

    SvarSlett
  2. Japps ;) Eg jere vell da ^^ Men so e jo eg meg sodaso ;P Va morsomt da me Gro i alle fall ! ;) Kjekt å sjå uttrykkene te alle ;D (A)

    Jaadå. Haha men da e jo sånn du jere so då ;) Yes I know ;D va litt ekstra synn i den personen då menmen.

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!