Chase the dream, not the challange! ;D <3

torsdag 26. mars 2009

Lekse?;O

Jaa eg e so sjukt flink te å jera lekse..., NOT ! Eg e serriøst dårli te da. Asso ikkje når eg fyst e komme i gang då går da jo... Men HALLO ? Da tar jo massemassemasse ti. Ikkje bra asso. Jaja eg må vell få da jort snart elle so får eg dååårlie karaktera, å da vil eg IKKJE ha. Då kjem eg ikkje inn der eg vil, hen no da e når eg får svarene menmen. Bedre å ve forberett enn ikkje liksom .

Idag va eg nerøve me Biggi. Me jekk ne på Mega, å der hadde dai åpningsdag so me fekk Kaka nam nam. Å t-shorte so da sto coop på.., Funfun^^ Den kako va svær ;D Han va enkli ganske fin åg. Yeasss då. So stakk me bort på Kiwi.. e so sjukt dyrt på Mega :S... Menmen. Skraiv te Andrea om kako å då bestemte dai seg fø at dai ville ha litt so dai jekk ne sånn 3 min før timen bjynnte..., ikkje fø at da jore so masse. Læraren merka da ikkje soo. ;)

Har vert på ganske gott humør idag enkli. Da har vert SOL :D Glede ! Eg elske sommaren.., klare nesten ikkje å venta te an kjeme, men på ain måte so ve eg ikkje at alt ska ve ferdi å sånn. Kjem te å ve litt kjipt ! okei VELDI kjipt då! Menmen. Sommar e kjekt uansett :D Menmen. Har fått beskje om at eg må slutta å bruka HAHA so masse i innleggene mine.., so da ska eg prøva på ;) Menmen. Då va da vell so då.

No sitte eg oppe å "jere lekse" eller enkli so e da berre blogg å musikk å msn so sjer mene jadå. Sitte å høyre på Lady Gaga - Boys boys boys. Klikk på bilde so kjeme an ;D Den lika me . Han e jo ganske bra ^^ Ikkje so masse spelt so alle dai andre då so da e jo allti nåke ;D Yeye då får vell eg tå å bjynna på leksene då. ;)


See ya'll ;D

2 kommentarer:

  1. god og svær kaka på mega ja!!:)

    me måtte jo ha kaka når u sa da vettu. domt me ikkje gjekk ned i lag:((( well...
    læraren me hadde merka ingenting nei, kom 10? min for sein.. utnytte da der ja haha, når eg veit kem me har hahaha:P hoho
    love u <3333

    SvarSlett
  2. Japps ;D Fettmat delux ^^

    Jaah men de ville ikkje ner so då jekk eg då. elles hadde ikkje de visst om kako ain gång jo ^^. Jupps men Gro va i da hitt klasseromme, føda Liv Turid ikkje va der. Då måtte Gro ve begge plassane ;P Men visste du at me hadde Gro ? (A)

    Love ya 2 bby <33

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!