Chase the dream, not the challange! ;D <3

mandag 16. mars 2009

Tantamen & Sweet 16 <3

Okei my life is wierd. Har eg komme fram te. Menmen eg har vert på skulen to daga dai siste to vekene å då har eg hatt tentamen begge dagane... :( Fyste va norsk å andre va Engelsk... Den siste va eg ikkje ain gång klar øve at me hadde før i gårkvell. Eg leste da på bloggen te Andrea ;O haha. Men jekk vel ganske grait enkli. Va ferdi i 10 tie.., men stakk ikkje før 20 min ette da elle nåke.., ekje sikker eg. Engelsktentamen ekje sooo vanskeli men da e bale me masse tentamen a lika vell! Sitte på skulen no å vente på bussen... :(


MEEN DENNA DAGEN E IKKJE MIN. DA E FAKTISK ANDREA SIN BURSDAG IDAG. KJEMPEGLA I DEG VENNEN! SWEET 16 HONEY <3 ;D. Eg ska blogga om ho itte på men nett no har eg ingen bra bilde, måtte berre nett sai da ;D <33 :* Håpe du har verdens beste dag! Love you <3

4 kommentarer:

  1. hehe me stakk på likt :) 10.20 ca. :P ja hatt tentamen begge dagane du har vert her.hehe..sjå til å frisk no jenta=)<333

    tuuuusen takk!!! kjempe gla i deg og:)<333=)))
    no høre eg på svensk radiokanal, Rixfm.com, min nye favoritt!! Meine dei snakte noke om karlskrona istad..hmm.dei nevnte navne iallefall fekk ikkje med meg resten,(sammenhengen)..hehe

    xoxo

    SvarSlett
  2. Jupp da jore me;) Off ja. Da suge litt masse enkli :/ Men da fatte du knansje? ;) Jaa ska prøva ;P

    Yeey rixfm aige. Hørte på da når eg va haima åg :D (haima e Sverige)... Haima å haima men jaa du fatte:P? Tss.., følla me jenta ;D

    :*

    SvarSlett
  3. hehe;)

    rixfm yeaaah. :P hehe ja forstår. hehe ja men eg var opptatt med å blogga då:P eg høre på radio i a-plan tima osv, eg følge med!Hahaha..og då e da svenske ,amerikanske,greske radiokanala..etc. haha.norske e jo kjedelige:P

    SvarSlett
  4. Haha (: Jaa eg e eni me deg, Norske radioa e litt kjedlie no. ;) Guud at du fatte da då <3 Yeasss skakje ve lett :)

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!