Chase the dream, not the challange! ;D <3

mandag 2. mars 2009

Skule i ferien...:P

Yeah, no e eg i Sverige ^^ Morro da. Da e grunnen te at eg ikkje har blogga so masse no. Eg kom herte på lördag. :) Kos da! Masse rare folk på flyplasse, va faktisk litt skumelt å fly alaina, men eg fiksa da ;) *stolt*

På lördag morgon raiste eg haimantifrå ganske tili. Eg va tillåme opp i mhall 8 tie på morronen;) Pappen kjöyrde meg te Bergen å me åt på MC för me for te flyplassen. På vaien fylte eg penga på mobilen. :D So va me på flyplassen. Eg stakk inn te der eg må venta å der da e taxfree. ;) Kjöpte litt snop der ^^ Haha so satt eg å venta ai stond, för eg flaug te danmark....(: Da vakje so vanskli å finna ut kor eg sku, men da va litt skummelt å gå föbi alle merkelige folkene:S... Ahha so måtte eg kjöpa ain tågbillet te Malmö C. Da tok litt ti sio eg ikkje e vant me å bruka mammo sitt vica kort, men eg fekk da te nett sånn at eg rakk tåge. Jao når eg kom te Malmö måtte eg venta litt itte ain time på Tove å mor hennas, so eg jekk runt litt på tågstasjonen. Da ente me at eg kjöpte ain serie på 4 böke ganske billi. Haha itte da sku me kjöra haim, men itte da


Okeei publisere detta føda eg skraiv da på ain skuledag i sverige.. Hakje skreve nåke anna i Ferien men får jera da litt sainare de får klara deko me detta nett no.. Sry da ekje so bra men da e litt so :p <33

2 kommentarer:

  1. høres ut som du hadde da morro på taxfreen, med visa kort, og på togstasjonen på malmø. hehe.. og dei bøkene du kjøpte, kjekke?:P ka dei handle oM?;)<3

    kjekt å ha deg tilbake iallefall:)

    SvarSlett
  2. Haha. Yeassss party på flyplassen å på tågstasjonen ^^ ;D
    Yeah. Elske bøkene.. :D Tar me meg nr 1 te deg i måro ? ;D <33

    Nice to be home :*<3

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!