Chase the dream, not the challange! ;D <3

tirsdag 17. mars 2009

Tuesday .

Idag har eg vå på skulen. Fyste gången på ai go stond då me ikkje har hatt tentamen. ;) Nais va da. Skulen e skulen. Litt bale i timane men da får heller berre ve. I siste timen sku me hatt a-plan men Tone, Andrea å eg måtte redigera mair på filmen vår. Kan vetta bra faktisk ;) Haha menmen.., kom nett på at me ikkje fekk a-planen ;) haha lika graitt da ^^. Tone sku liksom finna musikk, å da ente me at ho har dilla på Våldtäcktsmänn av Maskinen. Omg.., litt iriterande faktisk ;) jaja

No sitte eg på kjøkkene te Tone mens ho lage pannekake. Nammnamm ;D Haha burde enkli jera engelsken å finna ain laik teikvell.. Ekje hailt sikker men ah må jerast ;S Jaja. vil ikkje ha engelsk i måro ! :( Jaja. Trur eg stakk no. Eta litt kanskje;)

Well.. me snakkas ;D
Hannah Banana ;)

4 kommentarer:

  1. haha :D jammen songen e jo drit kul ! Kult å synga han og :) hihi.. og du ? dei pannekakene dei smake sikkert rævv.. tenke eg. sia eg har laga dei :L Da e vel da me får testa kje sant? for no ska jo me eta ^^

    heydå gumman ;-)

    SvarSlett
  2. Jaah kan ve menee ;) Haha litt kjekt å høyra på at du synge samme linjo om å om igjen :D Eg ka ?? ;O Haha sikkert ikkje. Spess ikkje føda du laga dai :D <33 ;* Yeah da ska me ^^ Vette sikkert goe :D Haha

    Pusshejs älsk <3

    SvarSlett
  3. lure på kordan filmen blir at the end. :P hehe

    tøffe sang ja":.hahahaha

    gode pannekake?:P ein dag vil eg og veme deko heim te tone .. :P hehe

    SvarSlett
  4. Jaa gler meg litt te å sjå da ;D Haha e aldri sikker på kossen da vette... :S :D

    Tss soo gammal. ehm men da e jo litt minne te sangen då xD <3

    Jaahdå da va da ;) Da ska du ;D syns eg då :)

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!