Chase the dream, not the challange! ;D <3

lørdag 21. mars 2009

Hyper ;)

Jaja idag har eg vert me Andrea ;) Men da har de jo sett. Ho tok seg friheten te å blogga sodå ;) No vait de da;) Evelyn å eg e vist Loco ;) haha kos da då :D

Igår va da skidag me skulen. Eg va me Evelyn å Andrea mest.., me sto i vert fall ikkje på ski ^^ men me jekk litt då xD haha bedre enn ingenting so ^^ Itte da so satt me ute i snøen ai stond ;) Haile skuledagen fø å ve hailt erli :) Da vatt litt rotete der so me satt merka me te slutt ^^ Hehe men sånn kan da gå so ;P Frank kom opp te oss litt. Viss eg e galen so e o i vertfall han da :P Jaja kos. Men eg halt på å dø når me sku gå tebake te bussen. Jan Ove sku lissm tøffa seg so sjukt^^ Han snurra liksom runt å runt på ski åsso for han på rygg. Gud me lo. Trur ikkje han va so fønøyd då. Sa liksom berre Detta va ikkje so imponerande so stakk han ;) Haha stakkars.., me lo jo litt høgt. Håpe ikkje han vatt so sur at han senke karakterane våre då ^^ Men enkli so kan ha vell ikke jera da? Eller ? Jaja so kom me no ner då. Då fekk me veta ka so hadde sjedd me Benedicte. Herregud. Domme bergenser! Stakkars jenta. Håpa da går bra me ho !

Kom no haim i taxien åsso går eg fø å henta posten å der står Kai mitt i vaien uten skiene sine ;) Eg bjynte å le so berre da. Hallo han hadde glømt skiene sine i taxien ;) Gud so dom han e :S ;D Jaja heldivis fø han so kunne eg nre te taxien i håve :P So den rygga no opp ijen dan :P My gad. Ka skulle han jort uten meg ?? ;) menmen. Me va haima alaina føda mamma å pappa va i bergen å på konsert. Budde der te lørdag :P Kos fø oss. ;) Haha såg no på film å litt sånn. Fyst Pledge this. Hailt okai liksom. Ain sånn american pie stile film... So såg me Take the lead. Ain dansefilm ;) Eg likte han i vert fall. Jaja åso såg me One missed call 1. Herregud. Eg trur eg dør viss eg høre den sangen ain elle anna gång i nåken so helst sammenheng. Men..., eg ska sjå 2 å 3 åg då so :)Haha

Idag va eg oppe 6 men so sovna eg igjen. Opp 10 øve 7 åso stakk Kai. Då jekk eg opp igjen me katten :) Sov te sånn 11 tie. So sto eg opp å dusja å rydda litt. Snakka me Andrea åg då ;) Haha i 2 tie sprang eg ne alle bakkane føda eg sko komma før bussen. Kom vell 2-3 min før an. Den plaie å ve møkje sainare.... Haha i alle fall so kom eg no ut te Andrea i NHS., Ho va på jobb :D Venta på ho i ca ain time.. litt mindre. So for me haim te ho. Handla litt på Kiwi. So jekk me opp te faren, men nett når me kom opp derte bestemte me oss fø å gå opp te more hennas å vavoll ;) jaja då jekk me vell då. So møtte me Anne der :D Kos. Jekk i alle fall tebake te faren. Va der ai stond so sa Evelyn at ho sku gå no so me jekk fø å møta ho ^^ På vaien diskuterte me sansynliheten fø at ho vette påkjørt. Ganske stor sio ho går i mørke kle om kvellen uten refleks... Fyfy! So jekk me opp ijen te Andrea ;D Hypre girls asso, elle Evelyn å eg e da i alle fall ^^Da va då Andrea kom fram te at ho sku blogga om oss på min blogg. Haha jaja. So spelte me kortskalle, men da va me so bestemte kem dai andre sku ve ^^ Eg suuuge i da! :/ xD Haha i alle fall. So stakk Anne haim å litt itte da stakk Evelyn åg. Thnx for ain super dag jente ;D <33 Må jerast igjen snart :D

Jaja so satt Andrea å eg å såg på ka sånga me kunne ha i rulleteksten te filmen me lage på skulen. Tone kom me Alla som inte dansar e voldtäcktsmänn - Maskinen , men eg trur ikkje lærarane skulle syns da va so morsomt, å då synke vell karakteren :/ Å da vil me ikkje. Då kom eg me Diggar dig - Nicke & Nilla. Kanskje ;) ?




2 kommentarer:

  1. kos for DEKO ja, og ikkje dei..for all del:P hahaha...

    kai glømte dei i taxien ja,, og storesøster ordner opp! :P hoho.

    du våkna i 6 tie, med katten , i dag og ja:P "hehe.eller i går blir da vel hehe

    jeje ...

    SvarSlett
  2. Haha;) Jaa ka du trudde. Eg vait vell ikkje om dai koste seg. ;P

    Yeah I'm a hero ;)

    Haha yess. eller eg våkna so kom katten ^^ :D

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!