Chase the dream, not the challange! ;D <3

søndag 22. mars 2009

Good Morning ;)

Haha hadde enkli tenkt å skriva detta i 6 tie idag når eg våkna.., men då gidda me ikkje. Vatt asso 3 tima soving på meg i natt ;) E jo ganske bra da^^ Haha våkna åso berre låg eg der liksom. Andrea sov vell då trur eg :P I alle fall so kom katten hennas inn te meg. Mjauwa nåke sjukt:S :P Haha i alle fall ..., mellom 8 å 9 sovna eg litt ijen åso sov eg te 9. då va datan vekke å Andrea hadde bytt sang :D Haha stakk inn te ho ;) Jess. Ringte å vekkte Tone :S ;D Jaja då va ho vaken lissm :P So ringte me te Anne. Føda Tone sa da bjynnte 12 å ikkje 11. Jaja då hadde Andrea vert vaken fø lenge :S ;) Stakkars jenta ! :) Mene eg syns ikkje synn i deg :) Hahah. So prøvde me å ringa te Evelyn.., men ho berre la på. :) Grisonge. Elle berre litt trøtt kanskje ? :P

4 kommentarer:

  1. haha skiiiikelig synd på meg ja (: .
    tarzan som var å vekte deg?:P
    no sitte du liksom her for siden av meg når eg kommentere, so da e liksom..jadda hehe:P

    tone var veldig våken ja hehe. og evelyn svare ikkje (eller vil ikkje svara!:P) . og anne var klar alt:)

    vel...

    paris. vs. lady gaga ja

    SvarSlett
  2. Da var ANDREAKGB som posta den no nettopp. men hannah sin konto...

    SvarSlett
  3. ja deko vekte meg, tollinga!!!

    SvarSlett
  4. ANDREA :Jaah good Andrea :D Haha
    Allti synn i deg ;)... Naaai eg va våken han berre mjaua sjukt høgt i tryne mitt ;) :P Haha fekk ikkje me meg halve da du skraiv ain gång eg..., litt vekke fø tie :) Tss der ser du kem so e grai å ikkje. Tar dai telefonen so e di morronpigge i alle fall ^^ :)

    TONE: Haha va vell kjekt da då ;) ?

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!