Chase the dream, not the challange! ;D <3

fredag 13. mars 2009

Sug på sjuk!

Eg HATE å ve sjuk! I alle fall når eg ikkje får veme vennane mine! Fuck liksom. Kunne vert ute me folkene no men naiidå. Sjuk måtte eg bli. Sikkert berre føda da e fredag den 13. visst eg har vert sjuk haila veko men alikavell. :( Ajja giddakje skriva no. Måtte berre få ut følelsane mine litt:S haha. Daamp. Får skriva om kossen da va i Sverige sanrt :D ;P ahha jaja me snakkas

xoxo
Biatch ;)

P.S. Savne haustfesten..:*

4 kommentarer:

  1. so fint bilde=)<33
    eg og savne høstfesten, var morro dei vekene:)

    SvarSlett
  2. Haha thnx ;) Biggi tokk da uten at eg merka da ;) (AA) Mee to men har jo minnene då :P<33

    SvarSlett
  3. eg ska seriøst laga ein tidsmaskin og reisa tilbake til dei vekene og da . Va drita moro :) (Abba in my heart) lol

    fint bilde va deg :)

    SvarSlett
  4. Haha jer da du ;D Då ve eg veme deg bakøve i ti :) So kan eg kanskje låna an so eg kan fixa på litt ting so eg jore fail ?? :)

    Haha Biggi e jo so flink te å ta bilde :P <33

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!