Chase the dream, not the challange! ;D <3

torsdag 26. februar 2009

Unstoppable(=

Idag har eg "prøvd" å blogga to gånga på skulen, men eg kom liksom ikkje so langt... Menmen. Matte e nett so kjipt so da plaia å ve. I tysken satt me i dataromme å sku enkli finna fakta om Østerike.., men so mange sikkert kan jetta so vatt da liite fakra om Østerike. Hadde tenkt å blogga, men vatt liksom ikkje nåke då.. So hadde me RLE so da haite no. Koffø kan da ikkje berre haita KRL? Lettare da! Menmen so va da då Naturfag. Forsøk igjen då graitt. Men heldivis skakje da førast! :D

So va da litt a-plan so musikk i ain halltime so a-plan ijen. Gawd... E so bale me lekse. Gidda liksom aldri bjynna skikkele.:/

Itte skulen sko eg enkli haim å pakka..., men da får eg vell jera i måro. Va me Anne opp å rai istaden. Ganske lenge sia no :/ Va digg da asso ! Hadde prøvd å ringa te mamma men ho tok ikkje telefonen so eg ringte te pappa å snakka me han. So ringe mamma litt sainare å e dritsur føda eg ikkkje hadde ringt åsso klikka da jo hailt fø ho når eg sa at eg hadde da men at ho ikkje svarte... Blablabla. So sa eg at eg hadde ringt te pappen når ho vatt stille nok te at eg kunne sai nåke so helst. Koffø sakje du da før? OMG sjerp deg liksom.

So når me sku haim kom pappa asso kjøyre me nerøve. Plutseli stoppe han. No ska du kjøyra. Gaad. Då vatt eg sjokka då! Men wtf liksom eg prøve eg. So da jekk fint på Soldal. Når me kom te brue kjøyrde pappa hailt te me kom ait stykke på vaien. Når eg sko bjynna so gassa eg litt fø masse so da va nett før eg kjørte på nåke store staina. So svinge eg nåke sjukt å glømme å bremsa. Ja då møtte eg grøfte då ^^ Haha va morro da men eg kom meg no hailt haim, so da vakje sooo gale då ^^ :D haha

No trur eg eg ska jera ferdi dai leksene so må ve inne. Naturfag forsøk :S å yrkeplakat tingetang. Me snakkas snart ^^

Loyd

4 kommentarer:

  1. off kjenne igjen da med å aldri komma i gang med leksene ja.hehe..

    Og, eg seie berre KRL istedenfor RLE. heh.. unødvendig skifting altso.hehe

    vel vel... og eg e veldig stolt av deg som kom deg levande heim ette kjøringen!=)) u´re great!

    SvarSlett
  2. men eg ska ha bedre enn 4.3 i snitt. I måro får me jo sånne vurdiringsark elle ka eg ska kalla da:/ Får håpa da e sånn nåken lunde ok i vert fall (:

    Ja. Hallo liksom kem gidda byta no ? :O Kjeme allti te å ve KRL fø min del :D

    Haha e bra nåken e da. Pappen maine me va 1 cm frå stainen elle nåke :S :P Ahha

    SvarSlett
  3. da klare du vettu, du har bra karaktera!!=)

    åå vurderingsark?? i alle fag?.

    hehe ja sei da.. krl e best å sei . vane vettu.hehe

    hehe :):)<3

    SvarSlett
  4. Mhhm. Like Fuck that! =/ Vikje ha da ! Yeasss<33

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!