Chase the dream, not the challange! ;D <3

torsdag 19. februar 2009

Barnevakt......

Ja då satt eg oppe hos naboen å vente på at ongane ska komma haim. Ska liksom ve branevakt men da va liiitt vanskele uten ongane... :D men ah wtf. No kan eg sitta her i fre.... Haha e litt kos da åg ^^ Trur eg ska mala neglene raue te imåro ;D Fuck eg har jo bursdag :/ jaja ka forskjell jere da enkli ? ;O

Idag har eg faktiskt hatt da veldi kosele. Tone va me meg haim ;D <33 Funfun ^^ Menmnen.. Trukje eg orka skriva so masse no har sjukt ilt i håve. Jaja eg stakk å lakkerte neglene mine før eg klikke på desse cp dudane på msn :S ;P

See ya'll tomarrow lovass <33
Loyd :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!