Chase the dream, not the challange! ;D <3

mandag 23. februar 2009

Sug då!

Denna dagen har vert so sjukt lang ! Herregud føle at den e evivarande, men giddakje eller kan ikkje gå å legga meg no.... Eg e nemmeli barnevakt:S ;P E i grunnen ganske greitt i å me at dai har lagt seg.:P Ahha.

Eg sto opp i dag ganske tili men måtte gå å legga meg igjen føda eg va so dårli.. Hadde feber i gårkvell å hadde nesten ikkje sove i helge. Menmen Dessuten hadde eg sjukt vont i håve :( Har eg no åg men da skite eg i. Eg tjene penga so då e da greit. Haha. Jaja so eg jekk å la meg igjen å då sov eg ai stond, men eg e trøtt no åg?:O jaja. Ska lett på skulen imåro. E so kjipt å ve haima.

Nåke anna so e domt me at eg ikkje va frisk idag va at eg ikkje fekk me meg Heidi Marie sin konsert på skulen:( Åsso e da so masse mair fun å ve på skulen enn å ve sjuk ! =/ Ahha Eg har masse å gle meg te då. Da e jo faktisk vinterferie snart. På fredag tenk. Då må eg pakka litt :D So ska eg te Sverige i 10 daga:D Funfun kjeme da te å bli:D Haha... ;D

Skrive vell mair om ai stond... eller nåke:P Haha me snakkas i vert fall :D

Bye folks ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!