Chase the dream, not the challange! ;D <3

tirsdag 17. februar 2009

Sick!


sånn såg da ut sist gång... elle før eg raiste haim igjen herte vette vell mair rett.:D Miss u so much Girls <33





Yeye sjuk idag. Suge so hart! har drit ilt i håve å e litt kvalm menmen. Håpa eg vette frisk te fredagen sia da e 16-års dagen min liksom..., ekje sikker på at eg glede meg so masse te dan. Jaja. eg har berre lågge i senge mi idag å fått kose meldinga^^ haha såtte på msn å bdb å so sett filmen "The hottie and the nottie". Kjempesøt! <33 aww liksom:D yeye ska prøva å sjå "Twilight" og men ekje sikker på at dan funke "/ men han e jo hailt ny so da kan ve da;)

Igår hadde eg masse fun me Andrea å Evelyn.., men eg da skjedde åg ain go del domme ting igår =/ jaja. Skulen va nett sånn so skulen allti e.... Ganske kjedele asso. Utenom dai fantastiske folkene eg e me^^ Gla i deko<33 Eigentrening suge! menmen eg e jo so lat so eg ekje øveraska. Itte skulen stakk Andrea te NHS fø å klippa seg. Vatt sjukt fint vennen (men va litt øveraska øve kor kort da vatt(A))! Haha yeye eg va me Evelyn haim å eg trur me lo nesten haila tie. Sku sett dai rare grimasane hennas altso;D wiiiee.

So bestemte me at me sku inn i bygde å veme Andrea. Ho jekk oss i møtes å trudde jo at Evelyn sko daua...., yeye ho jore då altso IKKJE da. Evelyn hadde rå te to boksa me påskeegg i ainkroninga. Flaut å stå i kassen å betala, men eg so va liiiitt masse hyper begynnte å le å klarte å få pengane oppi.. Eg elske meg sjøl. Kor domt ekje da å sai? Jaja ho såg no litt domt på meg. Åsso va da nåken selgara so spurte om Andrea va 18... Haha ittepå kom Evelyn på at ho skulle ha sakt te han at Andrea likte han:P morro! Me satt no på Kiwi ganske lenge... :S Øystein å Morten va der ai stond.... Kan jo jetta sjøl kossen da jekk.

Når dai hadde ståkke stakk me bort i hallen å va der. Såg litt på Volleyballen... Haha guud. So kom Jon å e berre so øvelegen. Funfun. yeye so satt me å snakka å eg skraiv meldinga me nåken folk. I aine meldingen sto da "Slutt å sjå ne på deg sjøl. Elle so begynnne eg åg å jera da" å masse sånn bullshiet. Wtf liksom.., menmen eg skakje klaga. So når me kom haim va da berre masse krangling me mamma å pappa å eg fåkje ve sosial mair! Da ekje kødd ain gång. Eg får seriøst ikkje lov te å veme vennane mine haim mair å sånn. Ka so faila liksom? :O jaja ka ska eg sai te da anna en at eg e sjukt gla fø at eg ska flytta ut te neste år!

Omg no ekje da lenge te eg har bursdag, so e da vinterferie å då ska eg ne igjen te Sverige! Kan sikkert vetta fun da :D yeye. Ska faktisk ve der i litt øve ai veka. (:

No giddakje eg babla mair.
Snakkast
Hannah

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!