Chase the dream, not the challange! ;D <3

mandag 23. februar 2009

2 movies and 1 book ;)


Detta e ai bok so eg syns de kan lesa. Den e ganske ny, men definitivt bra. Den va ikkje so masse jentekliss so mange andre bøke eg har lest. Kos va da faktisk, men da va ikkje alt so va lika kjekt å veta. Nåken av detaljane va liitt brutale på ain måte. Mote bok, men han handla liksom ikkje berre om mote... Haha ja skakje sai so masse, berre at eg syns de kan ta deko ti te å lesa an.Kan skriva da so står bakpå so kan de sjøl velga om da e nåke de har lyst te å lesa:)
Sjefredaktør Maja Sivlestad nekter å godkjenne vinneren av "Årets modell", som hun mener er for tynn. Helvete er løs i mote-Norge! Maja får mange slag å kjempe både privat og på jogg. Alt topper seg når hennes beste venninne og kollega forsvinner. Det viser seg at venninnen har blitt dopet og voldtatt. Kan motivet være hevn? Og skal Maja forlate ektemannen når kjærligheten får et nytt ansikt? og hvorfor blir hun plutselig nektet å trykke en artikkel om barberte kjønnsorganer?
"Face it" er en nøkkelroman fra norsk mote- og ukebladmiljø. Humoristisk, dramatisk, overaskende og med en intrikat kiminalgåte. En fortelling fra baksiden av en glanset forside.


Høyres kanksje ikkje so morsom ut, men da e dan faktisk.... Kos deko.

Denna filmen e berre so sjukt søt. Syns eg då. Ekje alle so syns da men da skite eg i. E vert å sjå viss de lika kjærlighets komedia. ;D haha Funny movie asso. Søt. Men han e liiitt forutsigbar:/ Da e vell da ainaste so e litt domt. Men wtf liksom da kan me leva me! :D Yapps. Vare vell i 1 time å 37 min elle nåke sånn.(: Viss de velge å sjå den må de berre kosa deko me dan! <3

Denna e morsom men da e litt romantikk i dan åg. :D Funfun^^ Haha. Va lett vert å sjp den filmen. Nåken filma e da jo ikkej vert å sjå, denna va kanskje ikkje ain av dai. Den hadde faktisk ait poeng. ;P We like. Haha.


Som de kanskje har merka so bestemte eg meg fø å skriva om nåke de kan ha å kosa deko me ain dag når da regna :D Allti kos da då:) Yeasss. Har vert på skulen idag. Morro da.., men både Tone å Evelyn va sjuke =/ Bli bedre girls. Har kost meg me Andrea eg. Dagen jekk ganske fort faktisk, men no skakje eg skriva mair føda eg ska ringa te Tove. Da e nåke eg berre MÅ jera. Glede meg te å komma ner te ho igjen:D Men eg kjem te å savna deko folks!! <33 MÅ hella kontakten asso.

2 kommentarer:

  1. Yes man er utroli bra :D:D Såg dan prremieredagen i bergen og holdt på å le meg i hjel :P

    SvarSlett
  2. Haha tvila eg ikkje på ^^ Eg såg han på datan me Kai... Kanskje ikkje so kos, men dan va no bra då so:)

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!