Chase the dream, not the challange! ;D <3

onsdag 25. februar 2009

My hero is you(:

Idag sto eg opp ganske tili..., men ikkje tiliare enn vanli då :S haha men wtf da e tili uansett :) So vatt eg ferdi me alt i go ti sånn at eg slapp å stressa so sjukt idag *stolt*(: Yeye til å me taxien va tili idag^^ Når eg kom te skulen sånn 5 øve 8 elle nåke sånn satt Sondre der allerede. Han sitte seriøst ALLTI der. Sjukt asso! :P Jaja. Tone va frisk idag kos da. Bli frisk du åg Evelyn!! We miss you honey :D

SO hadde me engelsk men da vakje so masse eg kunne jera so eg jore litt anna..;P ahha. So va da matte me Jan ove :S Sjønna ikkje ain drit av ka han snakka om menmen. I don't really care so wtf liksom. :) Ahha itte da hadde me yrke i 2 tima... Fekk ikkje jort so masse...:S ajaj. So hadde me litt norsk, men eg orka liksom ikkje bjynna skikkele når da berre va ain halltime ijen. Idag hadde dai faktisk vafle i kantino, men dai va veeldi tørre, å dessuten va da 5 kr fø ai HALV vaffla"/ Cp da då! Har i vert fall hatt da nais me Andrea:D



Når eg kom haim såg eg Ciao Bella. Ain svensk film. Bra den då^^ Haha. Snakka me Amanda samtidi å ho sa at norkse filma va bedre enn svenske, å da svarte eg ikkje allti. Fyst so kom eg te helvete, men so kom ho fram te at eg berre kom te Irak å at ho sku senda sjokolade te meg sånn at eg ikkje måtte eta sjokolade frå Irak:) Haha fun asso:P

So skulle eg enkli jera lekse, men jaa da jekk vell ikkje so bra. Snakka litt me Tove på telefon :D kos da. No e da berre 3 daga igjen te eg ser ho ^^Gler meg sjukt asso:D Yeasss. 10 daga uten mamma pappa å Kai. Eg kjem te å ve i himmelen :D <3 Yeah.

Jaaa no sitte eg å høyre på sånga me Hayden Panettiere. My hero is you e sjukt fin :D E vert å høyra på :D <33

No ska eg kanskje få jort nåke lekse^^ Wish me luck. Snakkas i måro gott follk

Hanniiish <3

6 kommentarer:

  1. Men norske filma e jo bedre enn svenske på grunn av at de e norske ! Doh.. :P

    SvarSlett
  2. Haha jaa kanskje men denna va faktisk bedre enn den me laga på skulen på Fykse.. Ikkje krangl den va norsk den åg so ^^ :P

    SvarSlett
  3. men vist du sammenligne dan med amatør svenske filma e den norske bedre ! Og vist du sammenligne den ciao bella med proffe norske filma e de norske bedre :D

    SvarSlett
  4. Haha samma da. Mitt poeng e at Ciao Bella e ain søt film. Men han kan liksom ikkje samenliknas me norske filma ... Nesten alle norske filmane e køddefilma. Denna va litt serriøs.. Forskjellige sjangra kan ikkje samenliknas ^^

    SvarSlett
  5. hehe eg har hatt da kjekt med deg og!=))
    til tross for dei halvtørre vaflene ja..hoho. men dei var no litt god :P

    SvarSlett
  6. Ja da va an :P Takk snillt av deg å dela! :D<33 Haha

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!