Chase the dream, not the challange! ;D <3

søndag 22. februar 2009

Home sweet home (:

I helge har eg vert på snøhule tur;D Va sjukt fun, men kallt å vått og..., å da vakje sooo morro. Haha men alt i alt va da sjukt kos. Kanskje mest pga folkene. :D Gla i deko !!;D Me sku enkli sova i ai snøhula, men sia da regna so masse so va da rasfare i fjelle å så kunne me ikkje da=/ va ganske domt sia me liksom gravde i 2 tima elle nåke. Men wtf va jo kos å bu i ain lavo då... :D

Inatt har eg nesten ikkje sove føda eg låg i ain sovepåse i ain lavo å fraus. Sjukt kallt. Jaja eg kjeme øve da. Me hadde bål i lavoen å da vatt sjukt masse røyk. Fekk so ilt i augene at da ikkje e morro ain gång, men da va jo folk so hadde da verre då so eg skakje klaga;) Haha menmen va i vert fall nååken so sov gott... Maria;) heldi du;D <33

Me sku enkli komma haim i sånn 4 tie, men da va so vått å regna so masse å sånn so me kom ne ijen i 11 tie i staden fø... Kanskje lika graitt da. Haha. Når eg kom haim stakk eg å dusja men håre lokte røyk no åg... Bale da:S jaja. E so sjukt trøtt, so da va ganske gott å komma haim då :P men eg har enkli litt lyst å ve lengre menmen... Berre sitte her å jere ingenting liksom. Eh eg ska vell laga fastelavensbolla sia ingen andre gidda. Kai du e sjukt lat!! Berre i tilfelle nåken lure;P Ahha menmen har vell enkli ingenting å skriva no so då får eg je meg, men viss eg kjeme på nåke so ser me no da:P

Klem
Loyd ;D

2 kommentarer:

  1. hehehe høres ut som du har hatt ein moro tur iallefall ;D fastelavensbolla ja, nam nam:D
    eg har ete 2 stk i dag. kjøpebolla, men ikkej kremmen ;) den har pappen laga:)

    sjekk ut bloggen min og, har blogga !;)<33

    SvarSlett
  2. Yeasss da har :) Haha kos da då. Gidda kje laga eg so Kai fekk jera da:P

    Ja eg såg da :) Har komentert åg eg so:D Vakkert liksom:P

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!