Chase the dream, not the challange! ;D <3

onsdag 18. februar 2009

Onsdag... ?

Vekkarklokko mi ringte i sånn 5 tie idag tili..., å eg so e sooo flink sto opp me ain gång å dusja ;D *stolt* jaja hadde dritilt i håve å va ganske kvalm, men skit the same. Eg orka ikkje sitta haima mair so eg stakk på skulen.., kanskje lurt kanskje ikkje. Finne me ut fort ut av... Vette eg sjuk so vette eg sjuk. Må berre leva me da.

Jaja skulen va no nett sånn so skulen ALLTI e. Kjip men fun på ain måte samtidi..;P høyres sikkert veeldi domt ut men wtf liksom. I don't care. Vell timane gårr litt inn i kvarandre no so dai har bytta om på timeplanen pga 8 klasse. Jaja sitte å ler. Faen ska klara å gå ain hail skuledag uten å le i timane. Friminuttene.., off då trur sikkert folk at eg e sjuk på skikkele elle nåke å da ve me jo ikkje;)^^ haha Satt no å snakka me Andrea å Evelyn so vanle. Kos da, men eg klarte å tru at da va tysdag idag... Sånn e da vell når du e sjuk ain dag mitt i veko..;P

Psyko me. Kom no haim ain elle anna gång. Åt *applaus te meg* haha åsso sko eg liksom jera lekse.., mene jah kan jo jetta sjøl kossen da jekk. Ikkje so vellykka fø å sai da sånn. Eg har i vert fall klart å bli ganske ferdi te å senda søknaden min tr framnes... Jobba me den idag. Ska snakka me Kristin i måro... ahha. Itte at me hadde ete middag.., so smakte skit. Snakka eg litt me Evelyn kos da. Men aine meldingen høyres hail cp ut.. Ho berre "Jepp;)kosa deg du og, ta ain tablett:)" okei no va da tatt litt ut av sammenheng men yeah I'm a junkie;) haha naidå ho snakka om ain håveverkstablett... :P

Jaja sitte no å ser på film å kjede meg litt... Burde enkli jort lekse men eh skit the same eg får vell berre sjå på filmen. Leksene kaaan venta kanskje ? (A) ahha
No ska eg je meg føda eg enkli ikkje har nåke mair å skriva om. Shiet.

Snakkas
Loyd (i romme) ;) <33

p.s. Da saie at du bryr deg.., av å te i vert fall... Men bryr du deg. Enkli ? :O...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!