Chase the dream, not the challange! ;D <3

tirsdag 17. februar 2009

If I could turn back time....











I wish I could turn time back and make everything right. I like some of the stuff I have now, but there is so much I wish I had done differently. Why is it so hard?? I miss what I had, and what I could have had. I know that isn't a good way of looking at things, but it is the way I look at my life right now. Right now I wish I was a different person! Seriously, there is so much in my life I hate, sometimes I think pople would be better off without me. But what do I now, I'm just a crazy psyko biatch. Shiet this suck!

Thnx to all of my friends who are here for me! And screw you who tell me I shouldn't be me. I know I make a lot of stupid misstakes, but I am just a human, and I make misstakes. But right now it's your loss. You are so NOT worth my tears. I know that, but I can't help crying sometimes.

xoxo
"Loyd"

3 kommentarer:

  1. kul signatur loyd;)

    ja hadde vert jævlig om ho hadde daua !!!
    vis du og!!!

    takk for at du synst eg blei fin på håret!!:)
    hehe, og for innlegget ditt;

    Ingen gutt er verdt dine tårer, og den som er , lar deg ikke gråte."

    - Du fortjene da besta loyd, du e ein engel.

    ubeskrivelig glad i deg!!:)<33

    SvarSlett
  2. "teardrops on my guitar" - Leona Lewis,
    " Amazed " - Lonestar
    " Here without you" - 3 doors down

    hør!!:)

    SvarSlett
  3. haha yupps all for you honey ^^ blir so vant te da att eg har bjynnt å bruka da sjøl... nesten litt skummelt ;P

    Yeah herregud trur serriøst eg hadde blitt maitr skada enn eg e no! ;O haha

    aww so søtt <33 ska eg huska ! Kjem te å komma i bruk ain elle anna dag ;D ahah ekje sikker på da mene eh thnx <3 You r my Angel !!

    Betyr so sjukt masse fø meg. Kjempegla i deg!(: <33

    Ska eg jere vait du ^^ får massa bra sånga jennom deg ;D

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!