Chase the dream, not the challange! ;D <3

lørdag 23. mai 2009

Me e kinesara, berre sjekk føttene våre!

Idag våkna eg hos Evelyn :D (Y) Me låg å sløva leenge før me sto opp. Da va då eg merka at me e GULE onda føttene . Ojj, me e altso kinesiske kom eg fram te . ;O Haha , iallefall... Va e i bygde å kjøpte snop te bussen imåro . ;) Åso va eg å bada. Igjen. Evelyn vassa, men va for kalt for ho. Morten kom ne te oss . Kasta masse sand på meg . DUST. Har masse sand i håre eg no :S


I måro må eg pakka te Osloturen :D (Y) Kjem te å bli funfunfun (: Eg glede meg te Mandag ass. Men kan bli litt kjipt å sitta stille i bussen øve leengre ti :S Ajja , har goe venna, bra musikk... (elle ikkje) å sånn so går sikkert hailt fint. ;)










Ikkje mine bilde . . . ;)

4 kommentarer:

  1. Jaa føtna våre va jo hailt gule! va skommelt :O

    Oslo blir fun :D

    Har du ete opp snope du kjøpte då ? eg har faktisk greid å la ve (a)

    SvarSlett
  2. Offameg. Men da va litt rart åg ;)

    Jess, da har vå fun faktisk :D

    Naai eg har ikkkje ete nåke... Men Kai har :S ;O Haha , gleden ve søsken :O Flink du :D (;

    SvarSlett
  3. hadde du da kjekt i Oslo? hah

    SvarSlett
  4. Jaa. Du va jo der... ? ;O Ehhe

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!