Chase the dream, not the challange! ;D <3

torsdag 21. mai 2009

Run the show .

Idag har eg vå me Evelyn . :D Eg bada, men ho ville ikkje veme "/ Ho syns da kom te å bli for kallt. Jeje, neste gång so får du veme vennen :D <3 I alle fall. Eg va superflink so klarte å ve uti vatne i haile 15 min. (: Vatt litt kallt ass. Spess itte at me kjørte scooter haim te ho. Eg skalv so berre søren.
Haima hos ho såg me filmen "Switch" . Den va søt :)
Når du vandrer i motbakke og syntes det er tungt, kan du i alle fall trøste deg med en ting. Hva da ?
Det går i alle fall oppover.
Som sakt . Eg har dårli humor ! ;O Å Evelyn , da har du åg ! ;)
Eg e førresten ain tyv, eg har tatt bildene frå Evelyn.




5 kommentarer:

  1. Ja, me har dårli humor! mn da like me :D

    Din frekke tyyv (a) nedda! flink du som bada so lenge! :D

    SvarSlett
  2. Ikkje berre lika me da, me ELSKA da :D (Y)

    Ahha (A) I know , eg aige ... :O

    SvarSlett
  3. du e ein tyv ja :D hah..

    og da ordtaket ja. frå filmen Switch, som eg btw, ikkje har sett ! hehe

    SvarSlett
  4. har kje du sett an :O då e da på tide! eg har sett an alfor mange gonga :L

    SvarSlett
  5. Andrea: (A) ;O Jaaaa, :S
    Den må du sjå ;) E bra faktisk (: Hailt eni me Evelyn :D

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!