Chase the dream, not the challange! ;D <3

mandag 29. juni 2009

LIER !!!! :@

Du saie me e VENNA , men endå so drive du å lyge so sinnsjukt ! LOL; skjerp deg ! Me finne jo allti ut av da uansett. Folk so lyge e i allmenhet ain stygg ting. Eg vait at eg kan lyga sjøl, men ikkje om SÅNNE ting ! Da e jo berre sick ! :@ E da rart at folk unngår deg ?? Da e klart dai blir sur på deg når du oppføre deg so ain PIKK !

Jaa, e leenge sia eg har blogga no, har rett å slett ikkje orka dataen. Ikkje berre da , men eg har vert te Oslo so jobb å venna å sol å alt . E ganske lett å la dataen stå i fre då ;) Men idag so MÅTTE eg berre få ut litt . (A) :S Blir berre so irritert på sånne folk ! Falskfalskfalsk !

So ve eg berre påpeka at sjøl om alle har vert litt opptatte i da sista, so kjem me IKKJE te å gli ifår kvarandre ! Eg e sjukt gla i deko, å kjem ALLTI te å ve da ! <3

xoxo <3

1 kommentar:

  1. Må du roa deg. Du kan iallefall sei kem du e sint på. Eller so roe du deg.

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!