Chase the dream, not the challange! ;D <3

torsdag 21. mai 2009

Når alle andre har lagt seg som folk flest....

Rydde eg fø harde live. Offameg. E min fail då, eg harkje vert soo flink te å rydda i da sista. Eg har dreve å kødda meg, våme venna å sånn.... So no må eg jera da . Mamma å pappa å Kai kjem igjen frå Spania imår, so då må da ve ryddi. ;) Jess, eg e superflink. Rydde HAILE huse ass. :)

Jul '08

Nåke hailt anna . Eg denna sangen minne meg so masse om sommaren, å Sverige. Har fine minne derifrå, å håpa på å få nåken minst lika fine herifrå i sommar. (:




2 kommentarer:

  1. Bra du har fine minne frå sverige;)! .. og du skal få masse fine minner frå denna sommaren;) fint bilde !=) tatt hen?

    SvarSlett
  2. Yeasss ;D Satse på da (Y) Ehh hos Tante Torild på juleafta :S ;O

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!