Chase the dream, not the challange! ;D <3

mandag 28. september 2009

New begginings can be the hardest... : )


Eg har so masse å skriva om no, at eg ikkje trur eg kjem te å nevna nåken detalja i da haila ;S ;) Men so e no da. Har vå veldi fullt program i da sista, so en sku trudd da va då eg tok meg litt ti te å setta meg ne å blogga, men tvert imot. Dai gångane eg har hatt ti, har eg ikkje hatt internett, å når eg har hatt ti har eg verken gidda eller hatt tid.
Jobb:
I sommar har eg faktisk jobba ganske masse. Detta ve sai at eg har hatt lite ti te venna , bading , sol å lignande, men at eg har tjent ganske masse penga :D Me like a lot ! ;) Å sia eg har jobba på kafee/museum har eg møtt masse intressante folk + har blitt litt mair vant te å snakka forran forsamlinga. Takk te HFS for detta ;)
Paris:
Tru da elle ei, men eg hadde litt fri i sommar. Dai to vekene va eg me Christina, Miriam, Johannes, Geir og Inger Marie til paris var fantastiske. <3>Flytta:
Denna delen e kanskje den eg sjøl like best. Eg har faktisk flytta ut, og bur no offisielt i Bergen ;D DIGG ! Går restaurang og matfag på Årstad vgs . ;) Trives veeldi godt. Både i Byn gennerelt og i klassen <3
Drama:
Har vert so masse drama fram å tebake mellom folk, øve allt. Me mamma å pappa. Me vatt jo kasta ut når eg ville flytta , men jekk bra te slutt. Drama i Øse , da ekje nåke nytt . So wtf , da drite me i.

Shiet to da yo, man ;D
xoxo Hannah


New begginings can be the hardest. But never give up. Live and learn, give a little, and you can't fail no matter what !! <3






1 kommentar:

  1. the quoute is true tho.

    høsten skal bli spennande ;)

    eg helde på å fiksa på min blogg og.*
    xoxo

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Hai.., Hannah haite eg. Bur mitt ute i ingenmanslad å har jort da haila live utenom i to år. Då budde eg i Karlskrona, Sverige. Savna vennane mine sjukt masse, men angra ikkje på at eg har kome haim igjen!